Ursakta mig!

Har inte skrivit pa hur lange som helst!
Under tiden jag var chef pa hotellet sa jobbade jag, at och sov.
Det ar valdigt jobbigt att ha sa mycket att tanka pa hela hela tiden. Och att allt ar upp till mig, att alla gor sitt jobb att det finns tillrackligt med lakan, mat osv osv osv listan kan bli huuur lang som helst.

Har kommer lite bilder fran Bath half Marathon :) Lite fore och efter bilder pa Robin och Vicky (Robins faster)
Bada tva gjorde jatte bra ifran sig! Robin sprang pa 1.38 och Vicky pa 1.44 tror ja.


 

Fran ett fonster pa hotellet :) Bra start, alla kommer vilja bo har tills nasta ar:)




Glada efter loppet med :)


Nu ar det snart bara en manad tills vi kommer hem! :) Saknar alla er dar hemma jatte mycket!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: räkan

Det var på tiden, jag har väntat och längtat :-) Bra jobbat snyggingen, det där klarade du galant!

2012-03-21 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0