5-6-7-8 jag ar en party ratta.

NOT! :)

Idag ar det torsdag och efter idag ar jag ledig anda tills pa mandag. Ska bli sa skont!
Det ar jobbigt i langden att kliva upp kl 6 varje morgon, och speciellt eftersom jag maste lagga mig och sova
innan kl 22:00 for annars far jag inte sova mina 8 timmar. Robin tycker att jag ar sadar kul just nu :)
Men han gar snallt och lagger sig han med:)

Det ar helt galet vad tiden har gatt fort, att det bara ar 1 manad till vi aker hem. Jag borjar fundera hur fasen jag ska fa med mig allt hem! Det har ju blivit lite shopping :) Har kopt en JATTE fin tavla, och jag ska kopa fler, dom blir varst att halla hel.

I morgon (Fredag) kommer svarmor, svarfar, Robins faster med man och halsar pa oss :)
Ska bli sa mysigt sa!!

Na nu maste jag val jobba lite!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0