Mohippa + inskolning =inte sa latt som man kan tro.

Hej!

Vet ni vad som inte ar sa latt?
Att i receptionen ha 13 tjejer som dricker champagne, leker lekar, skrattar, pratar i mun pa varandra och samtidigt forsoka lara en ny anstalld alla datasystem, bokingar, bokforing osv.
Fick prova pa det idag. Stackars den nya tjejen. Hon gick nog hem valdigt forvirrad idag :) Hoppas hon vagar sig tillbaka i morgon.
Hon visste inte att hon skulle jobba i morgon, inte jag heller. Sa klacker jag ur mig.
Tur att man inte ska jobba i morgon bitti med alla utcheckningar och alla javla bilar.
10 minuter senare kommer Hanni upp och pratar med oss, och fragar nya tjejen Sarah om hon kan komma in i morgon ocksa. Hon sa ja, sen kom hon pa vad jag sagt. Hon sag LIVRADD ut haha.
Meeen jag sa att det var lugnt. Hanni har koll pa laget hon, sa jag tror det blev lite battre allafall.
Men det ar lika bra att lara sig den svara vagen!

Har haft tva dagar ledig nu tors och fredag, hur skont som helst.
Torsdagen var bara lugn och igar sa gick jag och simmade pa morgonen, gick forvanansvart bra faktiskt.
Simmade 1000 meter utan att stanna! Det ar valdigt bra med tanke pa hur lite jag har simmat sista tiden(aren)
Har forresten bestamt mig for att simma vansbro sim nasta ar. Nagon som vill hanka pa??

Nu ska jag forsoka ringa till ett par som inte dykt upp for incheckningen an.

Ha det sa bra!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0