En ol blev hemgang 04.30 :)

Hej!

Igar jobbade jag till 22.00, hade bestamt innan med Robin att han skulle komma till jobbet sen skulle vi ta en ol och ga hem. Det blev inte riktigt sa :)

En utav gasterna kom aldrig innan kl 22 igar, jag ringde massor av ganger utan resultat.
Var tvungen att ringa till Hanni, sa hon kom insnubblandes ratt full och sa att vi skulle tejpa fast ett kuvart pa dorren men nyckel kortet i och deras namn pa sa att dom skulle kunna komma in om dom skulle dyka upp.
Sa har i efterhand sa kanske det inte var den smartaste iden, vem som helst hade kunnat ta kortet och gatt in och snott alla dyra tavlor :)
Alla fall sa foljde vi med Hanni till baren som hon och Jurgen vart pa, sa det vart nagon ol dar.
Sen skulle Hanni och Jurgen ga hem sa vi bestamde oss for att ta en till ol sen ga hem vi med.
Vi anlande till baren Belushis och bestallde varsin ol da Robin sag att killen bredvid hade ett Ica kort:)
Ica kort= Svensk tankte han och borjade snacka. Det var tre killar fran Halmstad. En utav dom bodde har och dom andra tva halsade bara pa.
Vi hangde med dom vidare och da motte vi upp Karl-Oscars(Han som bor har) flickvann och hennes tva kompisar.
Det Blev allafall en helkvall :) Vi intuducerade dom for roadhouse hamburgaren sen blev det efterfest hemma hos dom. Vi kom hem halv 5. Mar som jag fortjanar idag kan jag lova.
Men det var valdigt roligt! :)

Jobbar idag ocksa till kl 22 sen blir det somn!

Ha en bra sondag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0