Chefen

Hej pa er!!!


Jag har vart urusel pa att skriva! Forlat till er som fortfarande kikar in ibland:)

Jaha vad har hant da...
Joo jag ska vara chef har pa hotellet:)
Mina Chefer Hanni och Jurgen ska aka hem till Osterrike i Mars, i ca 10 dagar.
Da ska jag och Robin bo har pa hotellet i deras lagenhet och jag ska vara chef under tiden:)
Snacka om ansvar haha. Men kul. Och det ar ju fantastiskt att dom tror pa mig.
Sa Robin kommer att titta pa sky tv (500 kanaler) och jag kommer i stort sett jobba dygnet runt.
Om gasterna har problem pa kvallen sa ar det mig dom ringer till. Da ska det fixas :)
Till och med nu sa ar det ratt manga fyllon som tappat/glomt eller helt enkelt glomt hur man oppnar dorrarna sa det lar val bli natt sont, forhoppningsvis inte!!!

Och i Mars sa kommer Mamma, pappa, Daniel och Moa hit och halsar pa, senare i Mars kommer Robins foraldrar och faster med man. Dom ska bo i lagenheten langst uppe i hotellet.
Pa tal om lagenheten sa bor det just nu en rik knos som heter Steve dar. Han ar sa otroligt snall.
Han leter en villa har i Bath och kommer att bo har under ca 3 manader.
Forra veckan sa var jag Hanni och Kathryn ute och at middag och jag hade berattat detta tidigare pa dagen for Steve. Att jag sag framemot det och vart vi skulle ga osv.
Precis nar vi satte oss vid bordet kom servitoren fram med en flaska bubbel vin(prosseco) och en liten lapp dar det stod to the most brilliant ladies in Bath, room 31(appartment).
Sa himla gulligt!
Och har om dagen sa pratade vi konstigt nog om fotboll han och jag och det visade sig att bade han och Robin ar Liverpool fans. Idag sa kom han med en as cool gammal fotbolls bok som han ville lana ut till Robin.
Han ar som Ernst Kirchsteiger pa nagot vis, for bra for att vara sann.
Sa om nagon kanner en singel kvinna mellan 40-50 skicka hit dom! For han ar singel! :)

Tjohopp nu ska jag val aterga till arbetet :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

chefs emma! I like :)

2012-01-18 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0