2012 ar har

Hej gott folk.

Har ingen aning vilka som laser men jag skriver anda:)

Dagarna hemma gick sa otroligt fort.
Har kommit fram till att jag inte ar nagon hejjare pa att vara hemvandare.
Jag planerar garna inte alls mina dagar i vanliga fall, min grej ar helt och hallet att gora det jag kanner for.
1 eller tva grejer i veckan kan jag planera da ar det lugnt. Kanns liksom som att veckorna redan ar borta for mig nar jag vet vad jag ska gora varje sekund.
Men det var sa mysigt att jag anda han traffa de flesta, aven fast det vart korta visiter.

Resan tillbaka hit gick faktiskt jatte bra. Aldrig roligt att resa sjalv.
Fick reda pa i onsdags att Veronica pa jobbet skulle aka samma flyg som mig till London, sa dar fick jag lite sallskap.
Sedan sa hamnade jag brevid en jatte trevlig kille pa planet, vid forsta anblicken sag han ut lite som en seriemordare men hur trevlig som helst var han. Och han skulle till Bristol som ligger alldeles brevid Bath, sa jag reste med honom hela vagen. Han jobbade ocksa inom forsakringar sa vi hade mycket att prata om :)
Jag tror jag maste sluta doma folk efter forsta anblicken. Gud va hemsk jag ar! haha

Just nu ar jag pa jobbet, har nada att gora, bara en incheckning kvar och jag har stadat, bokfort, planerat for morgondagen redan sa jag vette tusan hur jag ska fa timmarna att ga.

Igar var det nyarsafton och jag jobbade, det var inga problem alls faktiskt.
Kl 5 fick jag en malibu drink och sedan en gin och tonic sist men inte minst champange:)
Dom har inte direkt Svenska regler nar det galler sant:)

Pa tisdag kommer Robin tillbaka sa det blir mysigt. Marren stannar hemma, sa det kommer bli tomt som tusan.
Men vi far massa besok i var sa da far vi lite folk i lagenheten igen:)

Gott nytt ar pa er!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0