Städa

Idag är jag ledig, väldigt skönt fast lite tråkigt att Robin jobbar.
Har bara tagit det lugnt tittat på lite serier.

Vart lite rastlös och städade, meeeen det är så otacksamt att städa ett kök utan köksfläkt och ett badrum med heltäckningsmatta. Blir så förbannad! Hur kan man hyra ut en lägenhet utan fläkt och heltäckningsmatta(Hur fan kan vi hyra haha)
Det borde vara olagligt.
Varenda gång jag städar blir jag arg på det här.

Jaja ska ändå gå och möta Robin som slutar jobba snart, så förhoppningsvis så får jag tankarna på annat då :)

Ikväll blir det nog mest lugnt tror jag, kanske blir det ett glas vin på grappa bar längre ner på gatan.

Längtar som tusan nu tills vi får besök nu! Mamma pappa Daniel och Moa kommer om lite mindre än en månad:)
Kommer bli trångt och mysit här i svinalyan. Det ska jag kalla lägenheten hädan efter. :)

Happy Fredag på er!

Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja ska bli så kul att se er engelska lägenhet : ) trångt och mysigt blir det. "Hellre gröt tillsammans än oxfile själv" eller hur säger man? Ha det så bra, här är det - 22 grader.

2012-02-05 @ 08:54:04
Postat av: Kungen av allt x 2

Ska bli sjukt roligt o hälsa på er längtar som fan. roligt att du har börjat skriva lite mer Emma det e alltid kul o följa ert Englandsäventyr

2012-02-06 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0