Bilder

Hej!

Här kommer lite bilder.
Vi har köpt en ny kamera(Nikon D3100) Så kvaliten är minst sagt bättre än bilderna vi tagit med min mobil.


Bild från förra helgen då vi åkte till Bristol över dagen.


Robin på tåget.


Ett jätte stort köpcenter i Bristol, det finns över 500 affärer där :)
Lycka för mig, helvete för Robin :)



Robinio


Lunch på ett Italienskt ställe. Det blev pizza, men det glömde vi ta kort på :)


Så här går det när man hackar lök utan simglasögon på. Robin fick ta över :)


Det gick sådär för honom med :)


Idag är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Kanske ut och springa sen handla till middagen ikväll som blir flygande Jacob :)


Det blir mer bilder i framtiden nu när vi har en riktig kamera.

Puss på er!
Emma

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fin du är i håret Emma :-) jag har också bloggat idag. Kram

2012-02-02 @ 15:33:29
Postat av: Linn

Men Emma, va fint, blankt, rakt, ljust och långt hår du har :D

2012-02-07 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0