Besök

Hej!

Idag får vi besök av Marrens mamma och pappa. Dom har precis flygit från arlanda nu :)
Ska bli roligt att få visa runt dom lite här, gå på lite museum osv.
På lördag så drar dom iväg till London tills dom åker hem igen på tisdag.

I morgon är det möte på mitt nya jobb :) Vet inte vad det handlar om riktigt, men jag ska träffa mina nya kollegor.
Alla verkar ha jobbat tillsammans förutom jag och en tjej som Heter Kathryn. HOPPAS hon är trevlig, vi ska nog jobba rätt nära eftersom Hanni hon som mailat mig ville att vi speciellt skulle få tid att träffas.

I helgen så var vi alla ute på galej, Robin var med Christer och några chefer på jobbet på en Grekisk restaurang.
Det vart många shots, wiskey, ölbomber och öl, deras kväll var över kl halv 12 på natten:) Riktiga hårdingar:)

Jag och Marren var först och åt pizza på ett ställe ca 100 meter från där vi bor där dom har ett JÄTTE gott rosé vin.
Det heter Furious Boar. Rekomenderas starkt! Sen gick vi vidare till ett ställe som heter Pig and the fiddle. Brukar vara jätte trevligt annars, förutom att vi denna gången hamnade brevid jordens störigaste Engelskman.
Hans jobb var att spela poker, han satt där i sin fula kostym och trodde att han var en rockstjärna.
Vi gick vidare efter det på en till pub, sen gick vi och dansade lite:) Inte riktigt Marrens musiksmak men efter några öl så :) hehe.

Nu ska vi ta och fixa till lite här så Bodil och Micke känner sig hemma:)

Ha en trevlig Tisdag!

PUss

Kommentarer
Postat av: åsa wallström

Kul med lite svensk främmande! Ha de bra, och hälsa alla:)

2011-10-26 @ 14:56:57
URL: http://idiotsabroad.blogg.se/
Postat av: Madde

2011-11-02 @ 05:57:09
Postat av: Madde

nu är det dålig uppdatering på bloggen :-)

2011-11-02 @ 05:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0