Nya jobbet :)

Hej på er!

Ursäkta att vi inte har skrivit något på jätte länge!
Har vart lite mycket nu på slutet med besök och nya jobbet för mig.

Jobbet går bra! Jag får jobba exakt hur mycket jag vill, senaste tre dagarna så har jag jobbat 13.00-22.00 så det kommer bli bra med pengar.
Jag jobbar ju i receptionen, så det jag gör är lägger in bokningar i våra system som kommer via nätet, och telefon.
Jag checkar in gäster, visar dom rummen, visar hur nyckelkorten fungerar, när vi serverar frukost och vart frukosten är.
Sen så gör jag en massa små tjänster åt alla, jag kallas redan Google girl precis som hemma på If :) hehe
Alla är jätte trevliga på jobbet, det finns 3 Engelskmän, 3 Ungrare, 2 Österrikare 1 Amerikanare, 1 Polack.
Så jag behöver inte direkt skämmas över min englelska:)

Och vi ska få besök igen:)
Petra och Ida om ca 2,5 vecka.
Jenny runt Lucia
Kanske Lina efter lucia någon gång
Sen kommer nog Per och Eva i mars eller april:)

Så himla kul!!!

Ska lägga in lite bilder när jag är ledig i morgon eller på söndag:)
Så länge kan ni kolla på lite bilder på hur hotellet jag jobbar på ser ut.
www.henriettahouse.co.uk


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: åsa wallström

Härligt!!!Osså kanske Anki o jag kommer framöver våren? Man vet aldrig!:):)

2011-11-04 @ 13:27:27
URL: http://idiotsabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0