Lordag

Hej pa er!

NU sitter jag (Emma) pa jobbet, det ar darfor jag inte har alla tangenter jag behover:)
Det har vart en fullspackad dag idag, massa gaster, och sena bokningar. Men det har vart kul.
Hotellet har redan fatt jatte bra kommentarer pa olika sidor. Sa det ar super kul att alla ar nojda och glada.
Idag fick jag veta att jag far aka hem over jul!!!! :) Aker 22 och hem 30 tror ja, sa jag missar nyar men jag far julafton! Det kanns jatte bra.
Fick min forsta lon igar ocksa, och en positiv sak:) Sen far vi ju en massa besok snart ocksa.

Fragade Hanni(min chef) om jag far nagon rabatt pa hotellet for min familj och vanner och det far jag :)
Tex sa har vi en lagenhet hogst upp i huset med 6 baddar, det kostar i vanliga fall 250 pund, men for vanner och familj 150 :) Bra rabatt dar!
Sa boka och kom!

Puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0