Fredag och 8 dagen i rad jag jobbar :)

Hej pa er gott folk.

Skriver fran jobbet igen.
Idag ar det den 8 dagen i rad jag jobbat, 9 timmar per dag. Blir fina pengar.
Ar dock ratt slut i bollen kan jag saga!:)
Min chef Hanni ar stortskon, hon driver med mig hela tiden, och jag tycker att det ar roligt att hon kan gora det!
Tex sa fick jag en "present" haromdagen, det var tval och sant provexemplar vi fatt fran nagon hotell leverantor.
Hon sa att jag luktade illa, det var darfor jag fick dom :) haha
Sen har vi receptionister fatt en gratis gang pa spaet har i Bath, da sa hon att det bara var Kathryn som fick ga :) Och sen skrattar hon hogt.
Idag vid halv 5 nar jag satt i receptionen sa kom hon och gav mig en malibu drink :) Under arbetstid.
Detta skulle KNAPPAST forekomma i Sverige. Rolig upplevelse, vart helt plotsligt varldsmastare pa Engelska:) naro, hahaha:)

I morgon kommer Petra och Ida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Langtar som tusan!

Puss pa er!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0