6 Dagar kvar!

Till jag far krama alla nara och kara igen!
Kan inte forsta att vi snart vart har i 4 manader.
Tiden har gatt sa fort, men samtidigt ibland sa sakta!

Det ska bli helt fantastiskt med all julmat och julmys!

I helgen/veckan sa har Jenny vart har och halsat pa, det var hur mysigt som helst!
Vi har sett romerska badet och massa affarer:) Vi har aven hunnit med afternoon tea med scones och gotta.
Och ol sa klart:)
I mandags sa var vi pa Jamie Olivers Italienska restaurang.
Det bar hur gott som helst. Jag och Robin at Ossu Bucco for forsta gangen och vart inte besvikna!
Jenny at en god kottbit och sallad, Marren at svamp ravioli. NI som ska halsa pa maste folja med dit!
Sista kvallen gjorde vi skinksnitzlar och potatis med egengjord rodvinssas. Efter det blev det filmen Love actually.
Alskar den filmen!!

For att hoja jul stamningen sa tankte jag bjuda pa ett spontant jule rim :)

God jul och gatt nytt ar, hoppas ni inte fatt allt for manga graa har.
I England sa ar det jul kalkon som ar ordet, men det ar ingenting mot for det svenska julebordet.
Kottbullar, korv, skinka man blir ju sa matt, foljande manader blir till att forbranna fett.
Tomten kommer med renar och sladar, sa det ar bast for er ni stadar.

Marks det att jag har lite att gora pa jobbet eller? hahaha


PUss o kram pa er!

Emma

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej,hej! Jättekul att ni snart kommer hem. Afternoon tea och scones lät mycket engelskt och mysigt. Ses snart.

2011-12-17 @ 09:04:05
Postat av: Anna

haha! Jag älskar rimmet! Shit ja måste hem och städa om slädarna ska komma in hos mig...

Vi ses snart :) KRAM!

2011-12-19 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0