20 dagar :)

Hej!

Har inte skrivit på mycket länge nu, har vart mycket jobb och sen hade vi ju besök också:)
Dom skulle egentligen skrivit ett gäst inlägg, men det har inte blivit av än.

Just nu är jag sjuk, det är trist som tusan. Ska jobba i morgon igen, så då blir det fart igen.
Just nu är det kaos i Bath, det känns som det är miljoners turister överallt, det är julmarknad här nu och alla ska hit och dricka mouldwine och köpa en massa skit :) 
Förra lördagen skulle jag och Robin äta middag ute, det var minst 45 minuters väntetid på alla vettiga restauranger. Vi stod 30 minuter i kö till Jamie Olivers restaurang, vi stod längst fram i kön då hör vi att man får vänta inne också i 1 timme och 15 minuter för att få ett bord. Då var kl redan 21:00. Så vi fick nöja oss med en halvtaskig Italiensk restaurang. Man får nämligen inte boka bord på Jamies om man inte är mer än 6 personer. Så jag tror vi ska ta och boka det när Robins mamma, pappa, Åsa och Janne kommer :)

Det är något konstigt med denna lägenheten för både jag och Robin pratar och härjar jätte mycket varje natt.
Marren har hört Robin skrika och mig prata, och i natt vaknade jag av att Robin surrade om någon präst.
Sedan i morse visade han mig vad han hade skrivit upp i natt, då hade jag också pratat.
Jag sa:
Jag måste gå upp så.... so he doesnt think the worst
och det Engelska sa jag med jätte norrländsk dialekt.
Helt sjukt! hahahaha

Skulle vara roligt att spela in ljud från nätterna.

Nu är det bara 20 dagar kvar tills vi kommer hem över jul :) Längtar som tusan!!!! Ska bli så mysigt att träffa alla igen!

Puss på er alla!
Emma

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hallåjsan Emma! Vad kul att läsa er blogg! Ni ser ju ut att ha det fintfint i Bath! Såg din kommentar på bloggen och jag har verkligen varit urusel på att skriva. Nya jobbet går jättebra och jag stormtrivs verkligen! =) Vad kul att du har fått jobb på ett hotell. En helt ny branch! För övrigt är det jag som spöar dig i Wordfeud =)Ha det bäst så länge, kanske springer på varann i jul. Stor Kram från fd If Ulrika

2011-12-04 @ 20:23:25
URL: http://blogg.mama.nu/sweetheart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0