2 Dagar kvaaaaaaaaaar

AAAAAH vad jag langtar!
Jag kanner mig alldeles varm inombords:)
Ar just nu pa jobbet och har inget att gora. Har nyss stadat frenetiskt sa nu ar allt skinande rent.
Ikvall ska vi till Christer och Irene, Aron har fyllt ar.
Igar gjorde jag och Robin Jansons frestelse, som smakar skit. Anjovisen ar helt annorlunda har. Svin acklig.
Inte alls den dar smaken vi har hemma. Jaja sa det vart ett misslyckande men tankte ta med pepparkakor och mogel ost. Det ar ju juligt och gott!

For ovrigt sa haller vi pa att packa nu och jag far nog vara naken hemma for jag far inte plats med annat an julklappar. Julklapps shoppningen sparar ALLTID ur for mig. Senaste dagarna har jag smyg handlat for Robin och Marren sa att det var nog, ICKE tankte jag och handlade liiiite till bara :)
Alskar att ge bort julklappar! :)

Ne nu ska jag nog ta och gora mig en kopp kaffe och och invanta dagens gaster :)

Ses snart!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0