16 dagar kvar!

Hej alla!

Bath ar verkligen fylld av turister!
Vi har jatte mycket folk pa hotellet och det ar ju bra, och stressigt :)
Jobbar just nu och idag har det faktiskt vart ratt lugnt och skont.
Marren jobbar ocksa just nu och Robin ar hemma och lyssnar pa Timra-Modo matchen.
Jag har koll pa mina rummisar :)

Pa lordag eller sondag kommer karste Jenny Lee Rakan Kristoffersson pa besok.
Ska bli sa mysigt! Hon ska fa ett helt gang med kramar. Vet inte vad vi ska hitta pa, kanske lite jul shopping och jul bak/middag. Ar sjukt sjugen pa jansonsfrestelse. Och pappas kottbullar. Men dom ska jag inte forsoka mig pa. Da blir jag bara besviken! :)

Det ar en himla sjukstuga overallt har, manga pa jobbet som ar sjuk och jag Marren och Robin har ocksa vart sjuk.
Kanns som att man aldrig kan blir riktigt frisk heller for det ar sa forbannat kallt i lagenheten. Koket gar det knappt att vara i, det blaser rakt igenom fonstret. Hatar att frysa hela tiden. Pa den punkten ar England ett skit land. Hemma sa skulle man ju kunna ga naken inne om man ville. Har skulle man fa koldskador. Hotellet dar jag jobbar ar det vart pa allafall:) Och jag har en oppen spis i receptionen med en fjarrkontroll till :) Nicigt!

Ne nu ska jag val forsoka gora nagot vettigt pa jobbet.

Ha det bra!!

Puss puss
Emma

Kommentarer
Postat av: åsa wallström

Men nu är ni ju snart hemma i "värmen"i Sverige igen.Ha det så bra tills dess!:) Kram från oss.

2011-12-07 @ 13:22:44
URL: http://idiotsabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0